четвер, 7 березня 2013 р.

Як замовити якісний сайт. Частина 1.

Досить часто можна почути твердження, засноване на вислові Д. Карнегі про те, що незважаючи на свою любов до суниць, для гарного улову, на гачок треба насадити черв'яка, що дизайн не повинен подобатись, він повинен продавати. Можливо. А можливо, не все так просто.

Сьогодні хотілося б зупинитися на тому, що робити звичайному замовнику, тому моя стаття не для спеціалістів, а це просто виклад послідовності дій для широкого загалу.


Отже, Вам потрібен сайт. І не просто тому, що він є у Ваших друзів чи знайомих.
Ви відклали всі справи в бік, взяли аркуш паперу і виклали для себе всі "за" і "проти" і дійшли висновку, що аргументи "за" досить вагомі.

Наступним кроком Ви визначили для чого саме Вам потрібно створити сайт — показати себе (свої роботи, розширити ринок збуту своїх послуг), продаж товарів через мережу (магазин), чи може це буде портал для спілкування однодумців.

І, звичайно ж, не забули чітко сформулювати, для кого Ви його створюєте, тобто хто буде його відвідувачем. Іноді здається, що досить важко визначити аудиторію, але насправді все не так страшно. Адже якщо ви продаєте металопрокат, то навряд чи Вашим відвідувачами будуть прихильниці мейхенду чи любителі розведення крокодилів. Але не в тому сенсі, що вони не можуть бути Вашими клієнтами, а в сенсі того, що вони прийдуть до Вас саме як покупці металопрокату. Трохи складніше з одягом чи мобільними телефонами, але й тут насправді  визначитися не так вже й важко, коли просто відкинути тих, хто не є Вашим клієнтом з тієї чи іншої причини.

Тепер найважливіший крок — вибір агенції, котра буде виконувати розробку Вашого сайту. Звичайно, фінансові можливості у кожного різні, але ми будемо виходити з того, що у Вас не крайнощі — відсутність коштів, чи наявність в такій кількості, що Ви можете дозволити собі будь-яку агенцію, навіть найдорожчу.

По-перше, ми відкинемо всі агенції, котрі "зроблять сайт за 100$", тому що "work for food" ще ніколи не створювала якісного продукту на виході. По-друге, ми відкинемо всі агенції, котрі на запитання "Скільки буде коштувати сайт" дадуть конкретну відповідь.

І, нарешті, перейдемо до вибору з тих, хто залишився. Переглядаємо портфелі, звертаючи увагу на розмір портфелю,  кількість "живих робіт" (по ним ми зможемо оцінити, як працює той чи інший проект), не забуваємо звертати увагу на дизайн і ...готуємося відповідати на стос запитань.

Зразу скажу, що їх буде дуже багато. Тому, щоб не перевтомлювати нашого читача, про це ми поговоримо наступного разу.

Дякую, що мене читали.

Немає коментарів:

Дописати коментар